Nya tag.

..Har ryckt upp mig lite från den alltid s oundvikliga svackan. Kommer när man minst anar det, även om den finns där hela tiden så är jag väldigt duktig på att ignorera den men ibland är man ju för svag för det också. Det är då allt rinner över en.

Nog med det! Idag var jag och köpte gymkort! Börjar redan ikväll med boxning med Emma, ska bli hur roligt som helst! Har sett fram emot detta så himla länge nu. Hoppas det inte blir allt för mycket magövningar ikväll.. Har sådan grym träningsvärk sedan jag gjorde en massa situps på pilatesbollen i förrgår. Har nog aldrig haft sådan här träningsvärk, det gör rikigt jävla ont faktiskt. Men, då borde det ju ha tagit bra också! Det är verkligen ett tips, att göra situps på en pilatesboll för man känner inte alls lika mycket av att det är jobbigt eller så då, jag körde 100 stycken i ett race och det gick hur bra som helst.. Dock kommer det ju efteråt men ändå! Haha.

Åååh är verkligen jätte pepp på boxningen nu!! Älskar verkligen att träna! I alla fall träning när den är som roligast, vilket för mig är på tex gruppträningar. Har ingen alls motivation till att träna på gym. Måste ha någon som pushar på mig, och det gör de verkligen på grupträningarna. Så har du svårt att komma igång med träning och tycker att gym är tråkigt, börja då gå på gruppträningarna, det är för jäkla roligt alltså!


..Nu ska jag knåpa lite på Sara och min spalt som vi ska ha med i skolboken.

:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0