Ny mobil.

Gissa om jag blev glad idag när nya mobilen kom! Yeay yeay! Är hur nöjd som helst med den! Än så länge kanske man ska tillägga, har ju bara haft den i ca tre timmar.

..Imorgon är det fredag och jag äääälskar det! Synd bara att lördagen kommer att innebära tidig morgon också då jag ska göra högskoleprovet då. Sen jobbar jag natt då också. Men på söndag får jag sova hur länge jag vill! Underbart! Lovet kommer att vara såå välkommet!

Idag beställdes det även biljett till premiären av New moon i Gävle. Ska på en special visning då de först visar Twilight och sedan vid midnatt visas New moon! Jag LÄNGTAR!


I love it!


Kommentarer
Postat av: jossan säll

åå är också sugen på en sådan mobil men vet icke än =P det var jäkligt snygg iaf :)

2009-10-22 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0