Mys/hetsdag!

Idag var jag väldigt duktig tycker jag! Gick upp vid 05.45 och åkte med mamma och pappa in till skolan till kl 7, satt där och pluggade fysik, började inte förän kvart över nio. Duktigt av mig där! Dock är jag enormt trött nu..

..Efter skolan eller ja hade egentligen mattelektion sista timmen men då jag ligger ca 100 sidor efter i planeringen känner jag ingen stor lust eller lockelse att gå dit.. Ja ja jag VET! Jag måste, ska ta tag i det där under praktikveckan. Föresten är jag inte den enda som ligger efter, så detså! Nog om mattesnack, uääh, det fick jag ju nästan sura uppstötningar av.. Har köpt en ny mobil idag!!

Beställde den från elegigantens hemsida så hoppas på att den dyker upp i övermorgon eller nåt.. Det skulle ta 1-3 arbetsdagar så det bådar gott! Åh jag vill ha den nu nu nu! Vill inte ens titta åt min gammla längre! Jag gillar den inte alls längre, den dög till en början men nu saknar jag den som jag hade innan.. Så jag har köpt en som påminner väldigt mycket om den på utsidan och på hur den är uppbyggd med funktioner och liknande. Känns bra!


Denna mobil fick bli min! Känns jättebra, har läst mycket positivt om den och frågat folk som har den så jag hoppas på det bästa nu! Dessutoim tycker jag att den är grymt snygg också!

Som sagt efter skolan tog jag en promenad till Elgiganten, vilket är ganska långt faktiskt. I alla fall att gå, plus att jag hade klackskor... Inte det bästa kanske, har skapligt ont i fötterna nu! I alla fall gick dit och pratade med broder och kikade på lite olika mobiler men eftersom jag hade kärat ner mig i denna så höll jag fast vid den, beställde den från elgigantens hemsida när jag kom hem, det skiljde nästan 600kr i att köpa den på nätet eller i butik, helt sjukt! Dom hade ändå inte den vita inne så det gör inget att jag får vänta i någon dag, fast jag längtar som tusan tills jag får den!

..När jag gick tillbaka från elgiganten in till stan mötte jag upp mamma på Lisas saker och ting och gud vilka fina prylar dom har där inne! Hittade en jätte mysig burk som man har kaffe i. Fast det får dock vänta tills lite längre fram! Ska önska mig en hel massa sånt där i julklapp hade jag tänkt!

..Jag har även kommit på ett litet projekt som jag ska börja med här hemma! Har en jättefin byrå som jag har ärvt efter mormor, en vit med en spegel över som jag skulle vilja spraya svart och byta knoppar på! Hittade jättefina knoppar på Susies Harmoni idag som skulle passa utmärkt! Åh jag ser den framför mig när den är färdig... Den kommer bli skitnsygg!!! Den ska få stå i min hall sen, som man kan ha som avlastningsbänk och ha vantar, mössor och sånt i. As bra! Det märks att jag har flyttfeber va? Haha!

Måste försöka boka in ett träningspass i veckan också någon dag, jag får spasmer snart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0