Mys-söndag!

..Idag ska jag göra så mycket som ingenting. Nästan i alla fall och vet ni vad? Jag gillar det! Var längesedan man hade en sdan här dag när man inte har ngot inplanerat (nu bortser jag naturligtvis från högen med plugg..).

Ska göra frukost nu snart hade jag tänkt och lägga mig i soffan och kika på idol som jag missade i fredags då jag var på bio. Mys! Undras om man skulle ta och koka risgrynsgröt? Åh det skulle ju vara för jädra gott! Så får det nog bli!

Har krypit in i en gammal t-shirt sen jag var tio ( haha ja den är inte för liten faktiskt) och ett par stooor stora pyjamasbyxor. Redo för en mysig söndag med andra ord. Usch hatar söndagar egentligen, man får bara en massa ångest som gäller följande vecka.. Usch!

Hade ingen rolig dröm i natt heller. Hatar att vakna av att man gråtit sönder kudden. Yeay.


..Nej åter till den mysiga dagen. Den ska levas ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0