My next..


Megan fox's tatuering över revbenen.

Har ju funderat på en till tatuering ända sedan jag gjorde min första. Hehe ja det är beroendeframkallande! Har alltid varit inne på att ha den över revbenen, tycker det är så himla snyggt! Har även funderat ut text och så. Dock har jag funderat länge på vilken stil jag vill ha på texten, har inte hittat någon som jag riktigt föll för så då kom jag på, varför inte skriva själv så blir det precis så som jag vill ha den? Så jag gjorde en liten skiss nyss. Ganska vind och sned men det ska jag fixa till!


Ungefär såhär hade jag tänkt mig den. Fast som sagt rakare! hehe

Detta blir då min andra "text-tatuering", märks det att jag är lite "into texts"? En bild kanske säger mer än 1000 ord, oftast men jag tycker ändå att de finaste budskapen gömmer sig mellan raderna i en fin text. Citatet har jag hämtat från tv-serien One tree hill och det har verkligen fastnat på hjärnan. Det rymms så mycket mening i den.

Så ja nu är det bara att boka in en tid och köra på! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0