Lördag!

..Härlig mjukstart på lördag också, sitter som vanligt och dreglar över lägenheter och inredningsprylar. Att jag även drömde om studenten inatt gjorde ju inte saken bättre. Åh vad jag längtar!

..Sitter och slöäter lite frukost nu, om ni undrar hur man gör det haha så tar man typ en salig blandning av det man känner för. Har nyss ätit en banan och en mandarin nu, sen kikade jag in i kylskåpet och tog en Actimel, nu ska jag koka lite te och kika om det finns något annat tilltugg till det. Så ja, små ängder av lite olika saker, det är en slöfrukost det. Haha.


Börjar jobba kl 16 idag. Har inte bestämt mig för om jag vill slöa fram tills dess eller göra lite nytta.. Skulle vara skönt att ta en promenad. Jaja, får se hur det blir..

Nu ska jag återgå till mitt lägenhetstittande! Weiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0