Lite lägenhetsshopping (Åh jag älskar hur det låter!)

Var in till stan idag med mamma och kikade lite, hade inte tänkt köpa något men var ut till Albert och Herbert och hittade en massa fint som jag ville ha! Eller massa och massa, men mer än jag tänkt mig i alla fall..


Dessa fina skålar fick följa med mig hem, älskar dem!

Suuuuperfina enligt mig!

Köpte även ett 12-pack med glas!

Köpte även två ljusstakar som passar till de jag redan har, de främre köpte jag idag!

Detta köpte jag till min utklädnad imorgon. Hmm undrar vad jag ska vara? Haha, det kommer bli super!




Ikväll blir det
mys här hemma med familjen, har köpt hem lite god mat idag så det kommer bli skönt! Imorgon däremot, då blir det allt annat än lugnt. Åh jag längtar!!!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0