Klockan är..

Kvart över åtta och jag skulle lätt kunna gå och lägga mig i sängen och slockna på en gång. Är sjukt trött, så funderar nästan på att ta och göra så. Finns inte så mycket att att sysselsätta sig med nu ändå. Förutom att messa en massa med nya mobilen då, haha är sjukt nöjd med det. Den har jättesköna knappar, vilken är anledningen till att jag skickar hur många sms som helst hela tiden.


.. Jag vill ha freeedag! Har för mig att jag skulle göra något imorgon efter skolan.. Men kanske att jag är ledig ändå! Skulle vara riktigt skönt att komma hem tidigt och ta en promenad eller liknande. Ska nog boka in ett träningspass på söndag i alla fall. Man får så dåligt samvete när man låter kortet ligga en hel vecka då man har månadskort. Har ju inte så lång tid kvar på det nu!




Sådär nu har jag bokat in lite träning inför veckan också!

Såhär fick det se ut:

Söndag: Nordic power
Måndag: Core
Onsdag: Core
Torsdag: Boxning

.. Sen ska vi väl klämma in en massa härliga höstpromenader också. Man kanske skulle ta en promenad på morgonen innan man äter frukost. Körde på det i någon vecka förra hösten. Det blev man väldigt pigg av! Synd bara att jag är så rädd och fjollig av mig.. Tänk om det skulle komma någon fulgubbe i nån bil och plocka upp lilla mig. HUU! Eller om jag skulle stöta på en björn. Uääh! Ja ni ser... Men jag ska försöka med det. Kan ju dra med mig mamma de dagar hon är ledig!

Nej nu ska jag gå och göra kväller!

Nattinatt!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0