Jag har bestämt mig..

Jag ska INTE vaccinera mig mot svininfluensan. Tacka gör jag Peter Wilhelmsson för det. Har varit och lyssnat på honom nu i några timmar, jädrar vad han kan den snubben alltså! Jag är helt mållös. Kan inte förklara varför jag inte ska vaccinera mig för det kommer ta några timmar, men har ni chansen så gå och lyssna på honom när han föreläser om detta. Jättebra föreläsning!

..Jag har hittat ett bot mot mitt klädshopping beroende! Haha det gar nu bytts ut mot inredningsshopping beroende! Jag tittar ni mycket hellre på kastruller och fina glas än underkläder och blusar. Haha helt sant faktiskt, jag kommer handla ihjäl mig när jag väl flyttar!

Hittade två jättefina ljuslyktor från märket Kayene idag på Zaxotyger. Jättefina var dom verkligen! Jag kunde inte hålla mig utan köpte två stycken, jag kunde se dessa framför mig på mitt kommande soffbord i vardagsrummet i den kommande lägenheten! Haha. Slänger in en bild på de imorgon. De ska få pryda mitt nattduksbord tills jag flyttar, de är alldeles för fina för att ligga i silkespappret tills dess!

Nej nu ska jag och lägga mig, behöver den ynka sömn jag kan få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0