Hua vilken dag..

Usch, har gått som en zombie hela dagen känns det som.. Har varit så grymt trött även fast jag gick och la mig vid halv nio igår. Helt sjukt! Fick även världens huvudvärk i skolan så jag var tvungen att åka hem med 13-bussen. Det var riktigt skönt. Säckade ihop på soffan när jag kom hem, var tvungen att mätta magen med något så jag snabbade mig och slängde ihop en varm smörgås, huvudet dunkade så hemskt när jag var uppe och gick. När den var varm och klar så lade jag mig på soffan igen, tänkte bara vila lite, men då somnade man såklart, för att sedan vakna upp någon timme senare och då var ju smörgåsen jättekall. Men huvudvärken däremot var nästan borta så det var skönt!

..Nu sitter man med en kopp te och pluggar kemi. Inte så jätteroligt precis men det är roligare att plugga själv hemma än att sitta i skolan och lyssna på läraren i alla fall. Vad kan det bero på? Haha, ja alla har ju inte världens bästa lärare tyvärr.. Tråkigt när man ska tycka illa om ett ämne bara för att man inte gillar läraren.. Kemi är ju faktiskt intressant!

Nu stack pappa iväg och hämtade lilla Anja som är hos farmor om dagarna. Sitter och längtar tills hon kommer inspringandes genom dörren med sin viftande svans och piper/skriker av glädje. Hon är så go den lilla plutten! Jag kommer dö av längtan när jag flyttar hemifrån! Jag får sitta hundvakt åt henne så ofta jag kan!

..Nej åter till kemin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0