Flickan som lekte med elden.

..Jajemensan igår var jag, mamma, moster och kusin Josefine iväg och kikade på den. Den var som väntat mycket mycket bra och väldigt spännande, så har ni inte sett den, SE DEN! Sevärd till tusen! Innan bion var vi hemma hos moster och myste, käkade och drack lite vin. En underbart härlig fredageftermiddag/kväll blev det!


Nu har jag precis kommit hem. Har varit ner på stan en sväng! Som vanligt kunde man inte hålla fingrarna borta från lite olika saker så fick med mig lite smått och gott hem. Hittade en päls-halsduk och en tunika på Lindex. Halsduken är en sådan som man sätter fast på jackan med hjälp av dolda klämmor. Så jackan ser ut som en helt annan typ, jättesnyggt! Verkligen en uppfiffning. Tunikan jag hittade var också jättefin. Kan se mig den framför mig till ett par svarta leggins och ngra snygga pumps till! Mums!

..Var även in på guldfynd och hittade ett fint armband. Ett rosa flätat med ett hjärta och rosabandet-symbol på. Man skänkte även 10kr till bröstcancerfonden när man köpte det. Jättebra!

Efter ett tag kom även Johanna ner, s vi kikade runt lite tillsammans för att sedan ta en fika på NK. Mycket mysig höstdag med andra ord!


Armbandet från Guldfynd.


Svart pälskrage från Lindex som jag satt fast på skinnjackan. Syns inte så bra kanske.

Fikamys!


Mamma och Brittis, utslagna efter käket igårkväll. Haha!

Men Jossan var på G!

Mat/Vin-mys!




.. Nu ska jag göra en helrenovering av mig själv haha, dusch, hårinpackning, ansiktsmask och ja hela köret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0