Ett steg närmare.

.. Var in till stan idag med Johanna och Johanna, satte oss på krokanen och tog en fika och snackade UF. Lite klokare blev vi allt! Imorgon sätter vi igång på allvar.

Efter fikat blev det en spontansväng till Söderhamn till Barnenshus där vi skulle kika på lite saker till Halloween. Köpte mig en peruk, vi kom nämligen på idag vad vi ska vara. Haha kommer så så jäkla roligt!

När vi ändå var i Söderhamn gick jag in till studion där Fia jobbar också och kollade upp pris och tider. Har jag tur och det blir någon som avbokar någon tid så gör jag den (tatueringen) innan jul. Annars blir det efter i mars eller april. Hoppas på så snart som möjligt!

Blev något otroligt trött nu så jag funderar på att krypa ner i soffan under en filt och göra en kopp te eller liknande och läsa lite i boken som jag lånade på biblioteket nu innan lovet. (Luftslottet som sprängdes)


Kat von D, typ världens coolaste och snyggaste kvinna!


Anja, min lilla fislisa!

..Just det, färgade håret ikväll med, eller fyllde i utväxten kanske man ska kalla det. Samma färg fortfarande alltså, kastanj! Jag gillar den :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0