En hungrig sate.

Ja det är jag det. Lite småtrött också men inte nå bakis i alla fall! Riktigt riktigt skönt, det var nog all friskluft och bakiskäket på max som jag får tacka för det!

Hade det riktigt riktigt trevligt igår i alla fall! Kvällen började hemma hos Jossan, käkade lite mat och drack lite vin tillsammans. Gjorde oss i ordning för att sedan kila hem till Melinda. Där stannade vi ett tag och snackade en massa och grundade och hade det trevligt. Sedan bar det vidare till Malin, åh vad jag blev avundsjuk på hennes lägenhet! Skitfint hade hon! Jätte, jätte mycket skor! Jag har aldrig sett någon som haft så mycket alltså, alla var uppställde jätte fint i hyllor mot väggen i hallen så det såg ut som en skoaffär typ. Åh, där vill jag bo! Haha.

..Sedan blev det tranan såklart! Minglade runt en hel del och shakade loss på dansgolvet! Lite över 00 började Markoolio att lira. Han inledde kvällen med repliken "ÄR NI KÅÅTA BOLLNÄS?" Gissa vilka som var snabb med att ställa sig längst fram vid scenen? Haha. Där stod vi och diggade låtar som "Sommar och sol" "SOla och bada i pinacolada", "Pendeltåg", "Millenium två" och ja alla de där låtarna! Och ja där stod han och hoppade och skuttade runt på scenen och sjöng en massa gamla godingar, drack öl gjorde han med, och när den var slut så fick han en till. Haha skulle aldrig orka hålla igång som han!

En mycket trevlig kväll var det i alla fall tack till alla som gjorde den värd att minnas!


Jag och kusin Josefine! Bild lånad av jossan :)


Jag och Melinda hemma hos Malin. Bild lånad av Jossan :)


Haha jag och Bäcke inne på tranan. Där var han piggelin ;)
Bild lånad av Bäcke :)

Tommy och Monica kom hem från USA igår, vilket betyder att jag fick mina tröjor som jag beställde från Forever 21, shit vad fantastiska dom var! Jätte sköna! Superduper nöjd! Slänger in bilder på de sen! :)

 




Kommentarer
Postat av: Bäcke

HAHA!

Diggar bilderna på oss ;)...jag ser så...normal ut :D

2009-10-15 @ 14:47:25
URL: http://baecke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0