Det var nära..

..Vaknade i morse med den vanliga trötta och deppiga känslan, vilket fick mig att stanna hemma. Jävla skit! Jag som inte skulle falla ner i den där svackan igen.. Men lugn, nu har jag bestämt mig! Beslutet kom nu när jag låg i soffan och kikade på tv, det är så jävla tråkigt att vara hemma och dega, även om kanske kroppen behöver det.. Jag ska inte låta detta dra ner mig! Nu jäklar är det upp till kamp!

..Doktorn ringde nyss också, blodplättarna var fortfarande låga, vilket troligen är orsaken till att jag känner mig trött och hängig. Jävla SLE.. Men som sagt, eftersom jag lärt mig att ignorera starka känslor ett bra tag nu så lär ju detta inte bli någon större match att ignorera!


Här har ni ljuslyktorna som jag köpte igår, jättemysiga! De ska stå på mitt soffbord sen! Ha!



... Nu ska jag ta en dusch och bara låta vattnet skölja av alla dåliga känslor och allt skit som jag har tänkt på de senaste dagarna/veckorna. Ska ner och klippa mig 14.30 också, wei! Skönt att bli av med de slitna topparna!




Kommentarer
Postat av: Jossan säll

Åhh vilka fina ljuslyktor :)

2009-10-16 @ 16:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0