Core.

..Jajemensan ikväll blev det ett pass core. Var väldigt trött ikväll så hade lätt för att tappa koncentrationen och skratta med kusinerna haha men så ska det ju vara ibland!

Vaknade runt 05.45 imorse. Jättekul.. Har varit vaken sedan dess. Kunde inte somna om på grund av bakiskänslan. Uscha! Så egentligen skulle jag ha satsat på att komma i säng i tid ikväll men nu är klockan redan 20.40 och jag ska hinna göra klart tv skolarbeten och duscha innan det blir dags för sängen. Hade tänkt skynda mig som tusan. En timme borde räcka för att göra klart det jag har kvar! Så nu jäklar ska jag köra på!

Imorgon blir det skola som vanligt, sedan blir det boxning på kvällen! Ska bli riktigt roligt! I helgen blir det utgång på lördag, Markoolio uppträder på tranan så jag ser fram emot mycket folk den kvällen! Ska bli riktigt roligt att mingla runt i dimman!

Träningen inför nästa vecka hade jag tänkt lägga upp såhär:

Tisdag: Boxning
Onsdag: Aerobic muskel
Fredag: Spinning?
Söndag: Spinning


På måndag ska jag
till Hudiksvall och prata med någon mineralexpert eller hur man ska kalla honom. Han vet i alla fall mycket om vitaminer och mineraler och vad man ska äta beroende på vilken sjukdom man har. Så ska bli spännande att se vad han tycker att jag borde stoppa i mig för piller, hehe.

 

För någon dag sedan kom jag och tänka på hur jag mådde sjukdomsmässigt för ca tre år sedan. När jag tänker tillbaka så får jag nästan en chock och fattar inte hur jag orkade med allt som jag gjorde. Jag gick ju liksom i skolan varje dag trots att jag knappt tog mig ur sängen själv. Jag kommer ihåg att när jag vaknade på morgonen, från den stunden att jag slog upp ögonen så kände jag hur smärtan var överallt i hela kroppen.

Jag fick ta hjälp av den ena armen till att flytta på den andra när jag skulle till att ta mig ur sängen, sätta mig upp ta några djupa andetag innan jag bestämde mig för att resa på mig. När jag väl stod upp så kändes det som att skelettet nere vid ankelkulorna skulle trasas sönder. Men jag tog mig upp och jag gick i skolan. Vilket jag är jäävligt stolt över att jag gjorde. Nu när man mår bättre så blir det lätt att man klagar över en liten förkylning eller liknande. Men när jag tänker tillbaks på hur jag mådde förr så är jag jävligt glad över att jag kan gå riktigt och träna idag!


..Nej nu ska jag ta tag i skolarbetet så jag kommer i säng någon gång!

 


Kommentarer
Postat av: Mumrik

Det ska du vara jävligt stolt över Petra, jag hade nog lagts in på psyket med den där smärtan!

2009-10-07 @ 21:50:05
Postat av: fia

samma här, man är stolt över att man har kommit ifrån den jävla smärtan!

2009-10-07 @ 21:53:25
URL: http://fiahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0