Bakis en onsdag..

.. Var på influttningsfest igår nämligen hos Marie och Coffe, mycket mycket trevligt var det! Vår klass hade även turen att vara lediga idag så man behövde inte tänka på att man skulle orka upp tidigt idag heller. Åkte dock hem ganska tidigt ändå, jag blev så grymt trött! Men man ska ju avsluta när allt är på topp, hehe! Vaknade runt klockan 6 idag.. Inte speciellt roligt. Får nog bli en eftermiddagslur senare. Ska ut och ta en uppfriskande promenad snart med Anja. Hon ligger här och myser i min säng nu. Har tänt lite doftljus här nere så det är riktigt mysigt!


Min lilla gofis just precis nu!

Gick in till stan igår på hålet och kikade lite, blev kär i en tröja inne på Såfin (typ vero moda) som jag slog till på. Köpte även lite bus från Åhléns. Tänkte prova på deras egna eftersom den fått sådana hyllningar i media, måste ju prova om den är så bra som alla säger, priset var ju super i alla fall, 85kr!


Var lite svårt att få en bra bild, sitter jättefint på i alla fall!


Testade denna igårkväll. Idag ser den jätte jämn och fin ut. Jag gjorde misstaget att inte peela mig innan jag smörjde på den men jag tror det funkade ganska bra ändå. Fick en liten chock nu när jag knäppte på lyset och såg att den glittrade väldigt mycket. Gillade det inte alls vid första anblicken men nu nån minut senare tycker jag att det ser riktigt bra ut faktiskt. Vem vill inte ha en vampyrglittrande hy? Haha nej, men den ser faktiskt väldigt fräsch ut när man skimrar lite i hyn. Skitbra betyg enligt mig!


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Joline ♥

Sv: Ja det är jätte roligt :) Ja jag ska försöka tänka på det :) Tack för tipset!

2009-10-07 @ 11:00:40
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0