Äääntligen!!!!

..FREDAG!! Dagen jag väntat på hela veckan. Åh vad skönt det ska bli med sovmorgon! Ikväll blir det Idolmys här hemma med blåbärspaj. Mums!

Idag har vi knäppt skolfoto blev helt ok faktiskt. Brukar aldrig bli speciellt bra på bild men det får fan duga! Haha.
Efter skolan var vi iväg och fixade en hel del med UF-företaget. Så nu snart kan vi börja sy kuddarna! Ska bli riktigt, riktigt roligt att äntligen komma igång!

Hmm, undrans jag vem man ska heja på på Idol ikväll.. Finns ju så många bra det här året.. Men mina favoriter är nog ändå Mariette, Calle, Erika, Karolina och kanske Tove. Mariette är ju bara föör grym! Hon har sådant himla vackert ansikte också, och håret är ju grymt! Jaa, ska bli spännande att se hur det går ikväll för deltagarna! Men jag tror nog att det blir Nicklas som får åka hem..

Nej nu så piper ugnen för pajen är färdig snart!

Imorgon blir det party party all night long! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0