15 Oktober.

Oj vad tiden går fort! Känns konstigt att vi redan är två veckor in i oktober. Snart är det bara en månad kvar till första advent. helt sjukt!

.. Tänkte inte alls på att det var den 15:e idag så jag fick en positiv överraskning när jag tog ut ett kontoutdrag i morse. Lön! Weiha! Ska nog till att beställa datorn jag fastnade för ikväll! Yippie!

Åkte in en snabbis till skolan i morse, gjorde provet bara sen åkte jag hem igen. Känner mig så konstig och klen och deppig så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Var även in till sjukan i morse och tog prover igen. Det var något prov som inte var helt bra senaste gången så de skulle ta igen och se om det blivit nå bättre.

..Så nu har jag bara tagit det lugnt här hemma. Legat i soffan och kikat på film. Det behövs verkligen ibland. Blir ingen träning ikväll heller som ni kanske förstår. Tråkigt tråkigt!

Ska nog ta och göra lite te nu så man får upp värmen i kroppen! Sen måste jag väl ta och fräscha till mig lite. Ska hämta mamma när hon slutar jobba kl 17, så ska vi åka och käka någonstans sen blir det föreläsning på folketshus tror jag det var. Föreläsning om influensan och hur man undviker förkylningar, om det är värt att vaccinera sig mot den nya influensan eller inte. Typ det ska Peter Wilhelmsson prata om. Ska bli spännande faktiskt. Hoppas inte den allt för vanligt förekommande huvudvärken dyker upp lagomt tills dess bara..

Åh jag vet inte hur många gånger jag går in och kikar på olika lägenheter nu, eller ikeas hemsida om dagarna. Jag längtar och längtar så det är inte klokt! Mamma sa igår att "Det är väl smartare om du bor hemma ett tag medans du jobbar och sparar lite pengar", Nej nej sa jag, jag vill flytta NU!! Jag står inte ut snart! Vill ha eget eget EGET! Kosta vad det kosta vill!

Den här planlösningen gillade jag. Denna lägenhet finns på Hedhamre. Helt ok område. Denna har alltså balkong, vilket är ett jätte stort plus. Den har även en stor hall, och en sovalkov. Sovalkov är ju toppen om man inte vill köpa sig en tvåa. Man får undan sängen från tv-rummet vilket är toppen bra! Nej denna skulle nog passa mig som handen i handsken!


Blir denna min i eftermiddag tro? I hope so!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0