Usch..

Fy vad dagarna går fort nu! Det blir ju liksom mörkt redan klockan 15.. Jag som skulle komma upp tidigt idag och få mycket gjort, hinna gå en promenad med mer. Självklart hade jag svårt att somna igårkväll så jag sov ju bort hela dagen.. Då hann man bara äta frukost och ta en dusch så började det redan mörkna ute. Kul! Istället har jag börjat lite smått på uppsatsen i samhälle och räknat lite matte (ända tills jag fastnade, BLÄÄ).


.. Nu tänktr jag forsätta lite lamt med uppsatsen och sedan göra mig i ordning för kvällen. Ska ju ut och äta med några tjejer från jobbet, ska bli trevligt! Ska nog inviga nya kjolen ikväll!



♥Kjol från Gina tricot
♥Topp från Lindex




..Nu så pyser jag iväg!

Ha en trevlig kväll!

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hade en supertrevlig kväll! Din tröja var supersöt och kjolen likaså! (: Kram!

2009-11-04 @ 23:11:32
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0