Skön dag!

..Igår var man iväg och tog lite prover, de vanliga först och främst sen även ett köldköttelprov, så det blev en hel del rör kan jag tala om. Jag är sådär lite småskeptisk mot sprutor så jag brukar alltid ha emlaplåster innan men igår hade jag ju oturen att sätta den lite väl mycket åt vänster så den täckte inte den ådran som hon sköterskan tog i. Så det blev ett stick där, buhu. Försökte dock att ta djupa andetag genom hela processen och tyckte att jag klarade mig superbra. Sedan vaknar jag upp av att jag ligger på golvet, har bitit mig i tungan och att en massa sköterskor står runt omkring mig och försöker få liv i mig. Haha så gick det ju med det försöket. Fick heller inte sitta i en sån där riktig stol med ryggstöd utan satt på en pall så jag fick ju ett litet frittfall där. Oops.



... Idag hade vi första lektionen mellan 8-9 ledig för att de som ville skulle kunna gå och vaccinera sig. Själv har jag bestämt mig för att inte göra det så jag hade en liten sovmorgon. När jag sedan hade tagit bilen in till skolan och var redo för plugget fick jag beskedet att vi inte hade några lektioner alls idag! Kul, när man hade tagit sig upp och allt! Haha. Men jag tog mig inte upp förgäves i alla fall. Jag, Sara, Andreas, Jesper och Mattias åkte hem till Sara och bakade en hallonpaj och kikade på lite filmer, mysig dag! Vi bestämde oss även för att göra en resa till fjällen tillsammans om någon vecka. Kommer bli toppen!

..Och nu ja, nu sitter man hemma och gör allt för att inte behöva plugga. Usch jag har ingen ork!!! Men jag måste verkligen..


Föresten, nu är det fyra månader kvar till studentkryssningen! Kommer bli helt galet roligt!!


Det här är nog en bra känsla.. :)





Underklädesset från Lindex, ella M.

Underklädesnörd, jag?
- Jag ÄLSKAR det! Haha.

..Konstigt egentligen att det där med underkläder ska vara så roligt att överösa sig själv med. Jag köper mycket hellre ett underklädesset än en tröja till exempel, konstigt.. Man får ju "mer valuta för pengarna" då man köper tröjan, den visar man ju liksom för alla man går förbi, inte lika som med underkläderna om man säger så. Haha.






Kommentarer
Postat av: Gabbe

Den svarta bh:n är gudomlig och min favis i min samling :P

2009-11-11 @ 18:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0