Shopping!

..Nu har man precis kommit hem från en shoppingdag i Gävle med mamma. Har haft det mycket trevligt! Hittade en del som jag slog till på, annars var jag ganska snål idag tycker jag, härligt! Fick i alla fall med mig en ny vinterjacka (nu har jag tre stycken som jag kan variera mig med haha), sen hittade jag en fin kjol på Gina som jag föll för och sen fick det bli ett nytt läppstift också, knallrött naturligtvis! Vi åt lunch på en asiatisk restaurang inne i stan, väldigt god mat! Åt kyckling med tomat och ananas sen banan och glass till efterrätt!


..På vägen hem träffade vi på moster så vi tog en kopp kaffe innan vi hoppade på tåget hem igen.


..Kändes skapligt skönt idag när vi var på väg till tåget och man mötte en massa folk som skulle till skolan, åh vad skönt det är att vara ledig!!

Hamnade också bredvid de nördigaste killarna jag någonsin sett på tåget på väg hem, de enda de kunde säga i sina meningar var typ "fan", "kåt", "knulla", osv osv. Sen blev det ju inte bättre utan att de satt och citerade en massa filmer HELA tiden och varvade det med att snacka om hur många kondomer de hade i jackfickan och "hur kåt den där bruden va..", suuck. De skulle ha hört sig själv hur töntiga de lät! Sen såg de ju inte direkt attraktiva ut heller, slår vad om att de aldrig fått något i hela sitt liv. EUW! Satt och kvävde mina asgarv hela tiden, så jag satt och smålog lite, vilket gjorde att de babblade på ännu högre och ännu mer. De trodde säkert att jag blev lite generad och impad över deras snack. E  U  W!!





Kappan hittade jag inne på HM, supernöjd! Dock satt knapparna löst som bara den, får sy dit dem lite hårdare..


Nya läppstiftet, dock är ju inte kameran på mobilen världens bästa, de ser jätte blekt ut på bilden..

Något suddig text.. Nr 530 Fatal red heter det i alla fall och kommer från Maybelline


Den här kjolen hittade jag inne på Gina! Ska inviga den på onsdag tänkte jag då jag ska ut och äta med några tjejer från jobbet :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0