Recension av New moon kvällen!

.. Åh.. Mna kan bara sucka djupt av beundran efter att ha sett New moon. Var som sagt på bio i Gälve igår på den. Först visade de Twilight, och sedan efter 00-slaget visade de New moon. Man kunde riktigt känna spänningen i salongen alldeles innan New moon satte igång. Det var fullsatt, självklart. Utsålt för längesedan. Två salonger fyllda med förväntansfulla människor. "Man kommer säkert bli besviken, nu när man har längtat så länge.", så gick snacket innan filmen hade börjat. När filmen var slut, klappade folk händerna, tjejer torkade bort sminket som hade runnit ner över ansiktet- den var helt fantastisk! Man blev inte ett dugg besviken. Var den bättre än ettan? JA, det var den! Mycket mer spänning, action och såklart, kärlek.


.. Att Jacob hade förändrats sedan Twilight fanns det ingen tvekan om. Han var så het! Edward, behöver jag nämna något om honom? Där har vi perfektion i sin renaste form. Det bästa med Twilight-filmerna tycker jag helt klart är kärleken mellan Bella och Edward, något så oändligt och starkt att det inte går att sätta ord på. Det Bella känner för Edward påminner mig om något.. Jag kunde så tänka mig in i hur hon kände när Edward hade lämnat henne i början av filmen och hon var tvungen att klara sig utan honom. Hon vaknade skrikandes när hon sov. Så plågad av den tomhet han lämnat efter sig. Hua!

.. Nej nu längtar jag tills bion börjar gå häromkring, då ska jag minsann gå igen!


Jacob Black.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0