"Livet är ingenting för amatörer"

..Nog var han bra intelligent den där Strindberg i alla fall. Sitter och läser lite i svenskaboken nu. Prov på tisdag, känns inte sådär superroligt. Känner mig inte alls taggad inför alt plugg skolan erbjuder nu. Vill helst bara ta studenten och dra.

.. Har en del saker att se fram emot denna vecka iaf! På torsdag blir det New moon premiär i Gävle! Ska bli grymt spännade och trevligt! Vem tackar nej till att äta popcorn, dregla över Rob och ha en toppenkväll i Gävle med ett gäng härliga brudar? Inte jag i alla fall! Måste vekligen ta tag i pluggandet i veckan också då jag jobbar hela helgen.. Men det är ju typ bara fyra veckor kvar till jullovet nu snart! Great! På jullovet ska jag vekligen vara njuta, inte ta med mig nåt plugg hem. Ska göra undan allt innan! Det ska jag lova mig själv..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0