Julpynt!

.. Dålig uppdatering på sistone. Har skrivit en del inlägg för att sedan ångrat mig och struntat i att publicera dessa. Allt eftersom det skrev "depp" av dom. Jag är nog inte riktigt så bra kompis med hösten och mörkret skulle jag tro. Eller höst och höst, det är ju snart december.. Kanske skulle säga vinter istället? Det går ju så himla fort! Så snart är vår och studenten står för dörren! Wihoo!

..Idag har jag känt mig allmänt hängig. Vaknade med lätt illamående. Var ganska pigg utöver det, trött och illamående bara. Inte så roligt sätt att börja dagen på. Skolan har idag varit ganska lugn och man bortser från kemiprovet jag gjorde, var inte så väl förbered men man kan ju inte alltid vara det heller! Haha. Efter skolan blev det att uträtta lite ärenden och sedan hem för att träffa tjejerna och hålla på lite med UF. På söndag ska vi stå på julmarknaden och sälja våra vetekuddar! Ska bli spännade!


.. Imorgon blir det dock en "hemmadag" för mig, måste skriva mycket mycket MYCKET på biologi arbetet. Ska även skriva ikväll så banne mig om jag inte blir klar imorgon! Då ska jag utse mig själv som bannlyst. (Eller vad det nu heter).


..Så ja som sagt på lördag blir det party party som gäller! Förfest i Rengsjö sedan tuppens för lite Björn Rosenström och lite tequila-race i baren (självklart). Det är på söndag man ska känna att man lever! Haha nej, rikigt så roligt ska jag nog inte ha, men näst intill!


Nej nu måste jag sätta igång med pluggandet här annars blir jag aldrig klar!



Såhär ser våra vete kuddar ut som vi har sytt själva som vi ska stå på julskyltningen och sälja här i Bollnäs på söndag! Den ser väl ut att kunna värma skönt i vinter, tycker du inte? :)


Satte även upp min julstjärna nyligen. Nu är det julfint i rummet mitt!


Vad är en julpyntning utan en krubba?





... Nu blir det biologi som sagt!











Kommentarer
Postat av: eva

fin julstjärna var har du kööpt den? undrar även om länge sedan?

mvh
Eva

Svar: Den är köpt på Åhléns för ca 4 år sedan :)
Petra

2012-10-29 @ 12:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0