I've got a feeling.

..That today's gonna be the worst day.


Sitter i soffan nu med Anja bredvid mig, hon är så söt den lilla plutten! Försökte ge mig på lite matte nyss men det var ju rena rama stolpskottet. Ska försöka igen lite senare. Uäh!

.. Annars tänkte jag ta tag i sims spelandet på allvar idag, haha jag har mycket vettigt för mig, det märks va? Känner verkligen inte för att göra något ansträngande idag, måste ändå passa Anja då mamma ska iväg till frissan så.. :)


Finns det någon kärlek som är renare och sannare än den du får av ett djur?





Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att någon gissar på pojk iaf :D

Och roligt att läsa din blogg :) Längesen man såg dig nu, hoppas allt är bara bra :)

2009-11-04 @ 18:16:54
URL: http://thogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0