Ingen dans på rosor.

..Har haft sådan konstig känsla inom mig i bra många månader nu. Ibland är allt jättebra och jag ser fram emot saker och allt är bara toppen, för att nästa dag vara botten typ. Jag har verkligen varit en bergochdalbana de senaste halvåret. Det är nästan så att jag har glömt bort hur jag egentligen mår, om jag är glad men blir deppig ibland eller om jag är deppig men försöker vara glad.. Knas. De skönaste stunderna på veckan lär i alla fall vara yoga passen med Rolf. Efter varje pass avslutar han alltid med ett sorts mantra då vi lägger båda händerna mot energifältet för vårt hjärta och sen ska vi upprepa det han säger tyst inom oss själva "Jag älskar mig själv, jag är trygg i mig själv. Jag väljer det som är bra för mig", varje vecka brukar jag då känna efter om det är något jag inte är nöjd med, något som får mig att må dåligt och då försöka ändra på det. Det känns väldigt skönt efteråt, jag tror det är väldigt bra att upprepa sånt där för sig själv, man liksom "face the truth" på nåt sätt.


.. Usch, nu sitter man här med svenskaboken framför sig, självklart har jag glömt den ena boken i skolan också.. Kul. Får sitta imorgon och råplugga då, dagen innan.. Preciiiiiiiis som vanligt.


Kort dag imorgon i alla fall. Tummen upp för det, sen ska jag på MK möte på kvällen, ska bli spännade att se vad det handlar om, om jag får för mig att vilja sälja senare :)



Bjuder på en liten ögonorgasm. Mjaou!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0