Gävle!

Idag fick det bli Gävle med flickorna. Vilket kanske inte var den bästa idén, men trevligt hade vi! Just nu sitter jag med en röd, svullen och ömmande hals. Lever just nu på honungsvatten och hoppas på att det går över så snart som möjligt!


Blev lite shopping för mig i alla fall. Lite myssaker.

Sovlinne, Sidenmorgonrock, och ett par (o)nödiga trosor till samlingen.  :)

..Sitter just nu och myser i min sidenrock, eller vad man ska kalla den. Riktigt skön är den i alla fall! Kommer nog bo i den och mina duntofflor större delen av vintern. Nej nu kanske man skulle bege sig upp för att ta sig en kopp te igen.. Har inte läst ett skit på matten eller, och då menar jag verkligen ingening. Har inte ens öppnat boken. Känns bra, prov imorgon förstår ni! Great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0