Första advent.

..Och jag har glömt bort att fixa en adventsljusstake! :O Inte bra! Ingen jul utan en ljusstake med fyra ljus, vitmossa och små röda svampar ju! Aja, får väl vara lite sen med den då kanske.. Jag har i alla fall satt upp en adventsstjärna!

..Gårdagen var hur galen och rolig som helst! Började i Rengsjö med ett gäng härliga människor. Haha började lite slödött med trötta ansikten och lite simpsonstittande. Men det övergick till jag vet inte vad, men drag blev det iaf då vi korkade upp. Tänk att det ska behövas alkohol till sånt! Haha, kul hade vi i alla fall! Tuppens och björn rosenström blev det senare och det var inte helt fel! Mycket folk och sjukt mycket shakande på dansgolvet blev det! Kunde knappt stå upp på slutet! Sånt man får betala när man sätter på sig ett par 13 centimetare. Converse hade varit great!

..Imorgon funderar jag på att åka in till Gävle med flickorna och julklappshandla.. Skulle vara hur mysigt som helst! Samtidigt som jag är grymt förkyld och egentligen skule behöva gömma mig hemma några dagar.. Men sånt har jag inte psyke till! Jag känner mig så rastlös! Kunde nästan se hur mamma laddade bössan när jag lade fram förslaget att åka till Gävle haha, okej inte så men nästan! Hon tycker jag ska undvika allt som har med folk att göra nu när jag är förkyld och inte har vaccinerat mig mot influensan och bla bla bla.

Jag vill inte vaccinera mig! Det är så förstorat hela skiten! Det är medias fel alltihop, det är nämligen lika många som dör i svininfluensan som har dött i "vanlig" influensa. Vaccinet som de har "tagit fram" nu till svinis var inte ens till för svinis från början utan det är en gammalt vaccin som togs fram när fågelinfuensan härjade. Läkemedelsbolagen fick ju aldrig användning för det vaccinet då och förlorade självklart en stor summa pengar på det, så då passar de på att överdriva allt nu med svininfuensan så de ska få sälja vaccinet nu istället, och jag tänker inte låta dem spruta in nå skit i mig bara för att de ska få igen sina pengar igen! Hell no!


Tjuvade lite bilder från Sandras facebook från gårdagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0