Detta hittade jag i min..

Byrålåda! Oj vad roligt det var att sitta och kolla igenom alla teckningar man har samlat på sig genom åren. Tog bilder på några stycken så kul nu i efterhand när man kommer på alla tankar man hade då, tanken med bilden och vad den betydde när jag målade den. Haha! Nostalgi på hög nivå!


Katten Gustaf haha, gjorde denna 2004


Denna gjorde jag i 7an som bilduppgift. Haha hade man snusk i tankarna där eller vad?
Killen har ju till och med gylfen öppen..


Bilduppgift i 7an.


Bilduppgift i 9an. Kanske inte syns men nallen håller iaf handen på andra sidan av sängen där dennes älskade en gång legat. Olyklig nalle med andra ord, hehe.


Friuppgift 7an.


Bilduppgift 7an


Bilduppgift 8an tror jag.


..Nu för tiden är det väl mest, kärleksmotiv.. Haha.


Kommentarer
Postat av: mumrik

fan vad kul! jag vet inte om jag ens tog hem min bildmapp från granberg :S hade varit kul att se den! jag som HATADE bild :p

2009-11-13 @ 13:38:34
Postat av: Jossan säll

har du ritade dom själv? du är ju grymt duktig kusin vitamin :)

2009-11-13 @ 17:28:27
Postat av: Malin

Vad fint du ritar/målar!

2009-11-13 @ 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0