Det ser ljust ut!

.. Kom precis på att jag har en hel del roligheter att se frame emot nu framöver innan året är slut! För det första ska vi ju ett gäng på bio på torsdag till Gälve, vilket kommer bli toppen toppen toppenkul!! Sen blir det ju det här med första advent och allt sånt julmys, ska även göra en del mindre resor inom snar framtid och hälsa på en god vän som jag inte träffat på jag vet inte hur länge. Sen blir det Björn rosenström på tuppens, nyår och ja. Det går ju inte att komma ihåg allt skoj som kommer hända! Kommer nog bli ett bra slut på 2009 i alla fall!


.. Har precis ätit lite mellanmål, eller kvällsfika kanske man ska kalla det. Hårdbröd med leverpastej och blåbärssoppa, det var hur gott som helst. Jag har typ blivit besatt av det nu! Har även läst en del kemi ikväll så nu funderar jag på att lägga mig i sängen och läsa lite mer. Svenskaprovet idag gick väl hyffsat hoppas jag.. Fast det gick säkert sämre än det känns som.. Brukar ju vara så.

Jag har kommit på en sak som nog är ganska typiskt för mig. Jag har ganska dåligt kortminne eller hur man säger, haha jag glömmer saker väldigt snabbt. Typ småsaker som, vad jag gjorde i helgen och vad jag skulle göra imorgon och ja sånt liknande. Men en sak som jag aldrig, aldrig aldrig glömmer, är människor som på något sätt varait inblandad i mitt liv. Jag glömmer inte folks ansikten. Jag kan till och med komma ihåg vad folk hade för kläder på sig vid ett visst tillfälle just den dagen då just det inträffade (även om den personen ska vara väldigt speciell då..). Dom här människorna kan dyka upp i mina tankar precis när som helst. Jag behöver inte tänka att jag tänker på dem liksom, de bara dyker upp..



Åh jag kan knappt bärga mig tils på torsdag! Ska bli så himla spännande att se New moon! Kommer ju bli varning för dregelattacker!

Grraow! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0