Det måste vara nåt fel..

Okej jag erkänner.. Jag har låtit mig själv tagits över av New moon- Twilighthysterin. Ikväll ska jag se New moon (IGEN!!) Haha. Johanna, Johanna jag och Maria ska se den i Söderhamn. Kommer bli grymt! Även fast jag redan sett den så är jag förväntansfull! Man brukar ju alltid lägga märke till fler saker i filmen andra gången man ser den. Kan knappt bärga mig då jag går med tre tjejer som inte har sett den ännu, åh ska bli kul att se deras miner och höra deras kommentarer efter filmen! :)


.. I helgen blir det jobb, all the time! Var längesedan nu så det ska bli kul att träffa arbetskolegorna igen :)
I veckan ska jag in och köpa biljetter till Björn Rosentröm på Tuppens på lördag också, kommer bli grymt! Rolig vecka framför mig (om man bortser från två prov och en inlämning).


Nu ska jag pysa! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0