Den visar sig.

.. Har jobbat hela dagen idag. Var ganska lugnt på kvällen ändå men det finns ju hela tiden saker som måste göras, så man har ju knappast suttit ned hela dagen. Vilket jag har fått betalat för nu, big time! Min läkare rådde mig tidigare i veckan att sluta med en utav mina mediciner, imurelen. Vilken är medicinen som räddat min vardag! Innan den mådde jag inte alls såhär bra, när jag började äta den blev jag nästan helt symptomfri! Nu ska jag tydligen sluta med den och hålla mig till den andra medicinen. Och det känns faktiskt redan nu i kroppen att något håller på och händer. Knäna värker, ryggen ömmar och fotsulorna bultar. Får se om det här är något dom går över de kroppen har stött ut medicinen eller om jag helt enkelt inte klarar mig utan den.. Det får tiden avgöra. Var hur som helst tvungen att sjukanmäla mig imorgon på jobbet. Skulle bli hårt att jobba nio timmar med den här ömmande kroppen.


Nej nu kanske man skulle ta och sova! Kommer sitta fint med lite sömn nu.



"You know I could've held you in my arms forever. It still wouldn't have been long enough."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0