Åker frivilligt till skolan idag.

..Haha ja faktiskt! Har ju praktik vecka nu men eftersom att jag gärna vill bocka av saker i skolan så tänkte jag åka in och hålla mitt tal i svenska C idag. Så skönt att få det gjort!


Nu snöar det här utanför fönstret också, ganska så mysigt faktiskt. Affärerna har ju börjar spela julmusik och julpyntat. Redan tänkte jag, men om man tänker efter så är det typ två-tre veckor kvar till första advent. Det är ju ingenting! Jul redan. Happ. Det var det året det. Ganska värdelöst år faktiskt.. Men jag har faktiskt några saker som jag kommer att minnas med ett leende på läpparna:

Peace and love 2009! Ja det var det roligaste jag gjort i år, kanske i hela mitt liv. Grymt roligt hade vi i alla fall. Självklart blir det återseende år 2010!

Linnédagarna. Hamnar inte långt efter P&L faktiskt. Otroligt härliga människor man fick lära känna under de få dagarna, men ack så nära varann vi kom ändå! Ett extra stort tack till: Sandra, Milén, Niels och Robin som jag spenderade den mesta av tiden med!

Fjällresan i fabruari. Det var en grymt rolig resa vi gjorde tjejer! Hade det så mysigt ihop! Är så glad att det som inte var så bra förr har ordnat upp sig!

Mina otroligt underbara vänner, såklart! (Ni vet att denna lista är utom innebördes ordning va?) Utan er vet jag inte vad eller vem jag hade varit idag, detta år har jag behövt er kanske mer än någonsin, och ni har funnits där, hela tiden!


Johanna utanför vårt tält på P&L 2009!


Nattbadet under Linnédagarna!


Inte kunde jag hitta en bild som rymmer er alla heller! Men ni vet vilka ni är! Tack för att ni finns ♥

...Nej nu ska jag ge mig iväg! Usch, behöver ett "lycka till" nu, men jag ska inte tacka för det, det betyder tydligen otur! Hehe.


Min lilla gullfia hade krypit ihop och lagt sig på kuddarna i soffan och myst alldeles nyss, det såg så sött ut så jag var tvungen att föreviga ögonblicket! haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0