Yeay yeay!

Jag känner mig taggad inför att plugga undan det jag kan ikväll nu! Har nämligen figurerat ut vad skönt jag skulle få det sen! Ifall jag gör klart biologi uppsatsen ikväll så har jag nämligen bara kemi och matte kvar och matten var ju ingenting, däremot kemin behöver jag nog de timmar jag kan skrapa fram till att plugga med det sen har jag för mig att vi även skulle skriva någon filmanalys i svenskan.. Drygt. Nu när man trodde att man hade gjort klart typ allt, nej nej då får man en ny uppgift som ska göras..

I alla fall så blev det lite roliga beslut idag också, nästa onsdag ska vi bege oss till fagernäs med klassen för att åka kanot och spela lite volleyboll och kanske bada om vädret tillåter, grilla lite korv och bara mysa det ses det fram emot! Sen på fredag samma vecka ska vi åka till Uppsala, även det med klassen då. Ska besöka något kemicenter och kolla på lite olika saker, sen blir det väl lite roliga avslappnande saker också antar jag.

Sen är det ju bara sista veckan kvar! Hjälp vad tiden har gått fort nu på senaste tiden! Det var ju typ nyss man kände att det var en evighet kvar..Nu är vi snart där!! Weeiho!

Haha, jag och Sara hade en liten trevlig promenad imorse på idrotten.. Ni vet väl hur barnet i er väcks till liv när ni går förbi en lekpark och ni ser en rutschbana som bara ser hur rolig ut som helst! Man önskar liksom att man var liten igen. Det hände oss i morse, så.. Vi tog oss ett åk, eller två! Haha.



Jaa ungefär så roligt var det! Haha.



Nej nu ska jag återgå till biologin om jag nu ska hinna blir klar ikväll, jag satsar på det i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0