What a night!

..Underbart trevligt hade vi det igår och hjälp vad mycket folk det var ute! Så himla roligt att mingla runt i folkmassor! Åkte hem vid 2 med Saras pappa, då var det skönt att krypa ner i sängen, hade fötter som ömmade! Vaknade ruskigt tidigt idag, klockan 8.. Jätte jobbigt, blir alltid så när jag har varit vaken sent, sen är jag skit trött dagarna efter istället. Helt knas.

Gick på stan en sväng igår efter skolan. Måsta köpa någon form av värmeskydd till håret då jag fönar det varje gång jag duschar. Hade läst mycket bra om Joico silk result så det fick bli en sådan i en påse med mig hem, fick även prov på några silikondroppar från Biosilk som man har i topparna för att de inte sk klyva sig eller se frissiga ut. Testade produkterna igår och wow vad härliga dom var!


Superduper för mitt barr!



Kände för en lättare men smarrig frukost imorse, man hade ju inte världens aptit måste jag säga, men detta gick i:

Melon och digestivekex med philadelphiaost! Mums!


Idag blir det lugnt och skönt, ska väl försöka plugga lite och sen kommer några pizzasugna bakisvänner hit, ska käka lite och bara mysa och kanske kika på film. Underbart! Jag känner ett enormt sug efter pizza och cola, ååh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0