Weei!

Äntligen äntligen fredag! Åh vad jag har längtat efter denna dag! Den här helgen ska bli den roligaste/skönaste/händelserikaste på länge har jag bestämt, ska försöka klämma in lite plugg också.. (Suck).
Ikväll får jag se vad som händer, sker väl något roligt och oväntat som vanligt, jag är ju lite av en "sistaminutentjej". Imorgon blir det utgång med ett gäng, ska grillas och festas innan i Rengsjö hos Johanna sedan blir det Tranan, antagligen. Ska bli skojigt!

Nu kan jag inte annat än att sitta och längta efter morgondagen, jag skriker efter sällskap! Usch, det är så ensamt när man är själv hemma!

Idag var det nationellaproven i engelska B. Listening och reading skönt att ha det gjort!

Tro det eller ej men det blev en liten mysfika idag efter skolan (IGEN?!), det måste ju vara få se.. tredje gången i veckan som vi fikar, shit. Inte konstigt att pengarna rullar.. Hoppas kilona inte börjar göra samma sak! Äsch man måste ju unna sig lite smaskens ibland... Ibland även tre gånger i veckan haha. Hoppsan, kanske inte lika bra. Aja jag får sköta mig nästa vecka istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0