Trötter!

Trött på allt som har med skolan att göra nu! Känner mig inte alls taggad för fysikprovet imorgon och tänker inte anstränga mig ett dugg för att bli det heller. Kursen fortsätter ändå hela trean så man har ju en tid framför sig att jobba på om det skulle vara så.. För nu vill jag bara ha sommar och ledghet!!!

Tog mig en ledig stund när jag kom hem, gjorde iordning en kopp te och la mig i stolen ute på inglasade och läste en stund i En shopaholic säger ja, älskar verkligen Sophie Kinsellas böcker om Becky Bloomwood. Hon är så himla rolig! Längtar tills man kan hyra filmen En shopaholics bekännelser har sett fram emot den så länge nu!

..Vissa dagar är svårare än andra. Ibland så kommer man på sig att man sitter i andra tankar än de man borde. De tankar man borde tänka, som man mår bra av. Ibland så rivs helt enkelt muren, den man tror att man har skydd bakom, plötsligt känns allt så meningslöst, inte ens värt ett försök att se framåt.
Jag vill, jag vill verkligen.

Jag säger som Håkan Hellström, "Om jag var tio år yngre skulle jag inte behöva dig längre"


Vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
Vad jag bryr mig om nu
är att aldrig ge hjärtat rakt ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0