Today..

..Kommer fysikprovet gå åt helvete, man kan ju aldrig göra mer än sitt bästa eller hur? Jag går dit oich jag gör det bästa jag kan, vad mer kan jag göra. Ha ha.

Har idrott nu på morgonen, enormt skönt att bara kunna stiga upp på morgonen och ta på sig mjukisdressen. Däremot är det väl kanske inte världens mysväder att ha idrott i, vi ska ju vara utomhus också. Det blåser och det ser lite disigt ut, hoppas man får gå med stavar..

Ska lämna in min book review idag! Skönt när man äntligen blir klar med uppgifter och kan lämna in dem, detta är då mitt sista engelska arbete som jag någonsin lämnar in, i alla fall på gymnasiet!

Ikväll ska det tränas på talet som ska hållas imorgon och sen ska jag skriva en hel del på biologiuppsatsen hade jag tänkt.

Blä vad mycket plugg snack det blev nu.. Inte speciellt kul att läsa skulle jag gissa på! Men livet innehåller ju inte så mycket mer än plugg just nu..

Citat från veckan:

Linnea- Jag vill ha mitt liv tillbaks!

Det är grymt vad jag ska läsa i sommar, jag kommer gå in i mig själv, så mycket ska jag läsa!! Det bara kliar i fingrarna för att ha tid till att kunna läsa någon riktigt bra bok! Här är en liten lista över det böcker jag ska läsa i sommar:

-Twilight böckerna
-Da vinci koden
-Änglar och demoner
-Stieg larsson böckerna

Jag längtar!!


Är den så bra som alla säger tro? Vi får väl se!




Kommentarer
Postat av: Anna

Läst alla fyra böcker och dom är verkligen bra. Man fastnar direkt. Mycket bättre än filmen =)

2009-05-27 @ 12:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0