Som alltid..

Självklart! Idag när jag kom hem så såg jag att jag hade fått ett paket (yippie alltid lika roligt!). Inte lika roligt blev det när jag såg vad som var där i.. Suck. Då hade jag sjävklart fått fel produkt! Blä. Så det är väl bara att skicka tillbaka nu då, ska nog fan köpa den där mascaran i butik istället så man får rätt någon gång utan nå krångel!

Var ner på stan en sväng nyss med mamma. Jag följde med på ett vilkor "om vi köper glass", haha det gjorde vi också så nu har jag precis mumsat på lite valnötsglass och det satt fint i magen kan jag tala om!

Måndagar måste vara de bästa tv-kvällarna. Tonårsliv, spårlöst och ballar av stål.

usch nu ska jag ta tag i mattepluggandet. Har mitt sista nationella prov i matte på torsdag! Lagom skönt! Ska läsa matte E till hösten också men det är det inget nationellt prov på så det är skönt! Fick även den sista uppgiften i svenskan för den här terminen idag. Nu känns det verkligen att man börjar närma sig lovet!

På fredag är det "Torsberg på stan" så jag funderar på om man skulle åka till Gävle då, eller funderar och funderar jag har nog bestämt att så får det bli! Missar ju inget i skolan ändå. Har hittat lite smått och gott på Gina tricots hemsida som jag ska kika efter:


Gillar den där korallröda färgen, hur snyggt som helst till brännan i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0