Pluggande..

Har börjat med den sista inlämningsupggiften vi har i biologi A nu. Vi ska skriva en fördjupning om ett valfritt vilt djur. Jag valde delfinen. Riktigt intressant faktiskt, ska skriva om dess systematik, evolution, anatomi mm. "Delfinen är det enda däggdjur förutom människan som har sexuell kontakt för nöjets skull" har hittat en hel del rolig fakta må ni tro!

Blev skapligt irriterad idag när jag kom hem, slutade kl 11 idag btw, riiktigt skönt! Matteprovet gick ju ärligt talat piss. Jag förstår inte varför Robert ska krängla till det så mycke på proven! I alla fall så tänkte jag göra en beställning från HM men man tröttnar ju alltid när man kommer till kassan och ska betala och får se att vissa av kläderna kommer i början av juni, andra i slutet av juni osv. Usch vad tråkigt det är! Jag som ville ha mina shorts i skaplig tid, inte i slutet av juni.. Då kan jag ju lika gärna köpa dom i affären. Får ta en shoppingtur till Gävle nästa vecka när lönen kommer då!

Nu blir det käk snart, grillad kyckling med cous cous och chilisås! Muums.


Bild från Teneriffa, Loro Parque sommaren 2007.

Kommentarer
Postat av: carola

åkt på torsdag ;) då ska kanske jag dit ;D höhö

2009-05-06 @ 20:54:08
Postat av: Anna-Linnéa

De var kul.. :)

2009-05-09 @ 13:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0