Oops.

Redan onsdag!! Imorgon är det nationella så jag funderar på att bli kristen för en kväll så jag kan be en bön om att det ska gå bra! Hua mig, men det lär gå okej i alla fall. Annars måste man ju vara värdelös -.-

Imorgon efter skolan så ska det bli fika för fulla muggar! Då ska jag allt fira att jag har skrivit mitt sista nationellaprov i matte! Det är ju inget sådant prov i E-kursen så det är skönt, man är ju alltid så nervös innan!

Fick hem min mascara idag! Ska provas imorgon, hoppas den lever upp till mina förväntningar som är väldigt höga må jag säga..

Åkte hem tidigare idag, skulle ha slutat nu klockan tre men jag tyckte det var ett klokare val att åka hem och plugga matte istället för att stanna kvar. Kommer säkert att drömma om matte inatt också, om integraler och dubbla vinklar.. Suck.

Nej som sagt imorgon ska det firas för sen är det värsta över!! Kvar att göra efter imorgon:

-Engelska B nationella speaking
-Svenska B muntlig/skriftlig redovisning om romantiken
-Fysik B prov
-Kemi B prov
-Biologi A uppsats
-Retorik, tal

Sen är det sommarlov!

Back to math..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0