Melon frossa!

Mmmh, har börjat frossa i meloner nu, så himla gott och så saftiga dom är nu då! Gott gott mellanmål!

Åh så underbart, lämnade in engelskan, biologin och höll mitt tal idag så nu är det gjort! Hade långt hål idag med så jag och flickorna tog en.. Haha just det! Fika på stan, svårt att gissa va? Men nu var det ett tag sedan vi fikade faktiskt.. Tror jag..

Nu ska jag ta tag i kemin och försöka läsa igenom lite så man är på hugget under lektionera till veckan och klarar av provet på torsdag!

Imorgon blir der paarty party! Ska grillas först i Rengsjö sedan bär det av in till Bollnäs för att fortsätta festen där sen blir det Ibiza night på tranan så då ska det skakas rumpa! Kommer bli en toppen kväll känner jag så jag är laddad! Bara det att jag inte har fixat något att grilla.. Typiskt. Hade ju kunnat fixat det nu när jag och mamma var och handlade mat. Typiskt! Jag får väl ta vad vi haver.. Eller också beställer jag med mig en sallad! Så blir det nog! As bra.


Ååh, detta skulle ju inte sitta fel just nu! Bild från Egypten, Hurgadha 2005.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0