I hate..

Sundays! Usch, finns inget värre. Allt börjar redan när man vaknar, "Happ, det var den sovmorgonen på ett tag..". Fast det känns lite lättare nu faktiskt. Vi går ju bara måndag-onsdag i veckan så! Wiho. Imorgon fyller även Linnea 18 år!! Äntligen! På osndag ska det firas såklart! Men dunder och brak!

Igår jobbade man mellan 10.30-19.00 efter det blev det hem och färga håret (igen, blev lite missnöjd..), sen duscha och göra sig klar för utgång, jag blev klar på en timme! :O Och då duschade jag och färgade håret! Det är bra gjort det! Sen blev det förfest på bonden med ett gäng, sen vidare till tranan. Mycket trevlig kväll må jag säga! Fick skapligt ont i fötterna efter mina 13cm:are, så jag åkte hem ganska tidigt. haha. Nästa gång ska jag ta med ombytesskor!

Mamma ropade nyss på mig:
-PETRA!!! Nu har vi missat one tree hill..!!

Ja hon är ett fan hon med, även fast hon inte ville erkänna det i början! Haha.

Imorgon har vi nationella i engelska, speaking. Hua, gruvsamt! Det är inte det att det är svårt eller så men man blir ju alltid så nervös när det är nationella, det känns som att man verkligen måste visa vad man går för liksom..

Nej nu ser jag fram emot onsdag! Då ska det tänjas på alla sorters gränser, det gillar vi! Paaarty party!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa! På onsdag ska det tas i;)

2009-05-17 @ 21:33:15
URL: http://saraaolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0