Helgen!

Har inneburit jobb hela tiden, surt att man missade det underbara vädret ute! Hade helst velat legat på stranden idag och käkat meloner och jordgubbar och bara stekt. Blev till att käka ute nu ikväll i alla fall, det är ju morsdag! Så det var mysigt, satt ute på terassen på strand restaurangen. Nu borde jag verkligen plugga men jag tror faktiskt att jag skippar det... Jag vill ju ha loov! Nu..

I fredags klippte jag mig i alla fall, riktigt skönt att bli av med det slitna! På kvällen blev det fest, först i rengsjö sedan for vi vidare til Ren, sen in till Bollnäs på någon fest där, riktigt trevligt.. Tänkte jag säga ända tills jag kom på vad som egentligen hände på kvällen. Aja jag fick ju ett riktigt klart jävla svar i alla fall. No more säger jag bara, no more. Jag känner igen direkt förlust, "du" kan ju se det som att det är jag som tar avstånd från dig och inte tvärtom. Fy fan, trodde verkligen inte att du var så jävla falsk.

Aja bortsett från allt jävla skitsnack och alla missförstånd så var det en lyckad kväll i alla fall, mina kläder var hela när jag kom hem och jag hade inte ont i fötterna. Yeay.

Lördag var nog en av de roligaste kvällarna jag haft på länge. Träffades här i Finnfara jag och tjejerna och satt på bryggan i solnedgången och snackade lite, eller ja en hel del faktiskt. Vi kände oss lite hungriga senare på kvällen så vi drog in till stan och käkade lite och åkte en runda. Riktigt mysigt och roligt hade vi det, tack för den kvällen det behövdes verkligen!


Haha tyckte att jag fångade ett roligt ögonblick här! Anja läper nämligen nu vilket betyder att hon inte får leka med grannpojkarna, detta må förstås ha varit ett rejält frustrerande ögonblick för dem små. Se bara hur Angus slickar sig om munnen på andra sidan glaset! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0