Gratis sms!

Wei ni har väl inte missat halebops sommarkampanj?Man kan nu och ladda mobilen med 300 kr och därmed få gratis sms till och med den 31 augusti! Mycket mycket generöst tycker jag! Perfekt nu till i sommar då man ska få tag på alla till alla grillfester som ska ordnas! Wiho, det gillar jag.

Har varit riktigt duktig nu och pluggat undan både svenskan och engelskan, läste ut engelska boken och skrev klart svenska uppgiften om romantiken så nu börjar jag 12.40 imorgon och slutar 13.50, det låter toppen bra det! Sen är det bara onsdag kvar och efter skolan på onsdag så blir det.. Fika just det! Haha. Sen bär det av hemåt för att göra sig iordning för kvällens dunderpartaj!

Ett stort grattis till Linnea som fyller 18år idag, tänk vad du har längtat till denna dag! Nu kan du vänta dig många kvällar/nätter då vi förblir ute natten lång! Åh finally har dagen kommit, den som tycktes vara så långt bort!

Åh äntligen har man gjort speaking i engelskan också, det nationella provet. Skönt att ha det gjort!

Få se nu är det alltså detta kvar:
-Svenska redovisning muntlig/skriftlig
-Hålla tal på retoriken
-Biologiuppsats
-Fysikprov
-Kemiprov

Suck.. Det var en del kvar såg jag.. Hade förträngt både kemi och fysikprovet.

Idag fick jag även reda på att jag blivit utvald till att åka på Linneveckorna inom biologi som ska hållas i Göteborg i september. Ska blir intressant och spännande, funderar ju nämligen på att läsa vidare inom molekylär biologi, så det ska bli nyttigt att få vara med lite och få en inblick i det hela så man känner om det är vad man vill eller inte. Har man tur så kanske man hinner med shopping i Götet också ;) Moaha!


Sommar sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0