Godmorgon!

Usch jag blir nästan rädd! Det är redan torsdag, vart har veckan tagit vägen? Men inte klagar vi på det, vi springer ju mot sommarlovet just nu! Börjar klockan tio idag vilket verkligen behövs, en sovmorgon var inte helt fel att börja dagen med. Har tre lektioner idag sen slutar jag! Wei, då blir det hem och plugga, inte lika roligt..

Imorgon är det fredag! Undra om jag ska lägga upp något förslag och en mysig picknick imorgon, om det blir fint väder då såklart. Skulle vara mysigt sätt att inleda helgen på!

Nu ska det käkas lite frukost och pysas iväg till skolan! Ha en bra dag ♥



Hittade en fin hårfärg igår som jag kanske skulle ge mig in på. Kanske lite mer bruna slingor i annars var den superfin tycker jag!

Kommentarer
Postat av: johanna

skulle passa dig skitbra! jävligt snygg färg :)

2009-05-08 @ 15:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0