Godmorgon!

Ligger fortfarande i sängen nu och myser, riktigt skönt med en sovmorgon även om jag vaknade några timmar tidigare än jag hade räknat med. Ska upp och käka en dunderfrukost idag hade jag tänkt, nu har man ju tid att tillaga och plocka fram allt gott!

Vaknade med en lagomt uppsvälld ådra i armvecket också, var till sjukhuset igår och tog prover på barnmottagningen (Dom ska skicka mig till "vuxensidan" nu eftersom att jag fyllt 18, attans jag som gillade alla roliga färger och söta björnar man kunde kolla på när dom stack i mig.. Sen var ju sköterskerna så gulliga och snälla också!) Besöket gick bra i alla fall, jag har ju mått jätte bra ett bra tag nu, har haft lite uppsvällda lymphköttlar bara, men det är en vanlig grej i det hela racet vad jag förstår. Ett ljus gick även upp för mig när jag var där, men det släcktes lika fort.. Doktorn frågade om jag åt p-piller, jag svarade nej och frågade om de fortfarande stod kvar vid att jag inte ska göra det. "Jaa, jag skulle nog avråda dig till det.." Attans! Jag som trodde att jag skulle få byta upp mig! Spiralen är inte så rolig ibland, det enda positiva är ju att jag kan ha den så pass länge.. Ibland funderar jag faktiskt på att äta p-piller i smyg! Ha ha.


You are so not my best friend.. Sometimes.


Frukosten väntar på mig i kylskåpet och jag är hungrig! Ciao. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0