Gårdagen!

..Var en mycet trevlig eftermiddag/kväll/natt. Började i Rengsjö då det blev grillning, det var gott i magen! Sen blev det tranan, vilket blev helt ok efter några timmar då folket faktiskt rullade in sakta men säkert. Alltid lika roligt att träffa folk som man inte träffat på ett tag eller inte träffat alls!

Idag kommer min dag att bestå av en riktigt slö/mysdag hade jag tänkt. Ska boka ner mig i soffan, plugga lite och ta det lugnt bara.

Vaknade på det underbaraste sättet man kan i morse, det var min lilla plutt som satte tassarna på sängkanten och sniffade mig i håret och ville få hjälp upp i sängen och mysa. Så det blev en lång mysig stund med vovven innan jag gick upp!

Nu ska jag duka fram en stor god frukost till mig själv, jag var visst ensam hemma upptäckte jag nyss men lilla Anja är ju hemma såklart!



Det bästa med sommaren måste ändå vara det grillade köttet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0