Frånvarande..

..Ojsan vad det har gått dagar sedan jag skrev nu! Inte bra! Har haft en hel del för mig så har inte tagit mig tid att koppla av här. Har haft en massa plugg och sen har jag även jobbat så dagarna är fullbokade..

Var in på stan idag och bokade en klipptid, underbart skönt måste jag säga. Slet ju lite onödigt mycket på håret nu när jag färgade det.. Ska spara så mycket det går på längden, jag har kommit fram till att jag ska ha långt. Passar inte i något annat...

Spanade in denna hårblåsen i vecko revyn för några dagar sedan, det verkar hur grym som helst! Den är till för alla hårtyper men funkar bäst på oss som har lite naturligt fall i håret. Den tar fram lockar i håret när man blåser det, så kallade "beach curls". Helt utan locktång alltså, den hade fått bra betyg från testpanelen så jag funderar på om man kanske skulle slå till..

Så ser den ut och kommer från Remington priset ligger runt 600-700kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0