En dag i Gävle!

Var iväg till Gävle idag med klassen, och en massa andra klasser. Var och hälsade på på högkolan, lyssnade på folk som snackade om hur det var att plugga i Gävle och vilka program det fanns mm. Men Gävle är inget för mig, det blir Uppsala eller Umeå.. Lund låter inte helt fel det heller! Gud vad härligt, tänlk skåne! Åh jag älskar dialekten och miljön där nere! I alla fall så stannade vi tjejer kvar efter besöket, vad går upp mot en shoppingtur när man ändå befinner sig där? Men jag var duktigt, köpte inte mycket alls. En väska fick det bli, vilket även var behövligt då jag bara äger en massa oversize, ville ha en liten och lämplig man får ju så ont i axlarna av tunga och stora väskor! Så jag hittade en liten och helt perfekt på accent, 149 kostade den, helt perfekt!


Vad är en shoppingtur utan en latte och morotskaka?


Haha Johanna och Linnea!


My new bag!


Finns det något roligare än att jävlas med "den björn som sover"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0